Link Link Link Link Link Link

Budapest

Chill me rlend

Publisert: 25.07.2012 @ 15:15 Kategori: Blogg Kommentarer: 0

Idag kom jeg hjem fra ferie, men med min flaks er det selvflgelig ingen hjemme. Utenom Erlend da. S jeg tok meg en tur opp til han. Vi har bare chillet sammen med Magne. Jeg legger ut bilder fra ferien nr jeg kommer hjem, m bare f fiksa nettet.

Hodepine..

Publisert: 19.07.2012 @ 00:17 Kategori: Blogg Kommentarer: 0

Idag var egentlig en chill dag. Startet med litt bading og soling p stranda og s tok vi oss en tur til Trogir. En sykt koslig by. Da vi skulle hjem tok vi buss, men bussen stoppet ikke der vi trodde den skulle stoppe. S vi gikk leng og vaset rundt i Split. Etter lang, lang tid kom vi endelig frem til havna og tok en taxi tilbake til leiligheten. Imorgen reiser vi videre til Zagreb, kjenner at jeg kommer til savne leiligheten, stranda og byen i seg selv.

Mobilbilder 1 - ferien

Publisert: 18.07.2012 @ 00:44 Kategori: Blogg Kommentarer: 0

Jaah, n er jeg alts p ferie sammen med mamma, pappa, bror og lillesss. Vi har det egentlig ganske koslig men jeg kjenner at jeg lengter hjem. Gleder meg til onsdag nr jeg fr treffe Andrea igjen, og bare et par dager senere drar jeg tilbake til Trondhjem sammen med Anne-Sofie. Stress liv.. Men det er slik jeg har valgt det. En travel sommer full av minner. Kjenner allerede at denne sommeren er mye bedre enn den forige!! Hvet ikke helt hva som er bedre, om det er jeg eller de folka jeg henger med. Isfall legger jeg ut noen bilder fra turen jeg har tatt med mobilen. De fleste er av meg og lillesss. Resten av bildene har jeg p kameraet mitt. Jeg har foresten vert i Tjekkia/Praha, sterriket/Wien og n er jeg i Kroatia/Split. Forteller bedre nr jeg kommer hjem.

Tur til Fjrtofta!!

Publisert: 04.07.2012 @ 02:43 Kategori: Blogg Kommentarer: 0

Etter cuppen dro jeg rett til Fjrtofta der besteforeldrene mine bor. Vi overnattet i sommerhuset til tanten og onkelen min p vang. Det er ogs fra denne ya jeg har ftt det ene etternavnet mitt fra, siden mamma vokste opp p Otterlei-siden av ya.

Men nok om det. Sndagen der ute var egentlig ganske chill, jeg var hoss besten og besta for spise vafler og p kvelden ble det lasange. Men mandag? Den ble ikke chill i det hele tatt!! Etter at jeg hadde sttt opp dro jeg bort til Jonas og Annelin. Vi skulle nemlig p fltetur. Dette er da en hjemmelaget flte som er laget av planker og kanner. rene var ogs to passe lange planker.
Vi bestemte oss for ro til Oskarshavn som er ca 200-300 meter bortenfor Remma-Beach, men denne turen skulle ikke vise seg vre lett i det hele tatt. Jonas, som var den eneste gutten p turen satte seg fremst og nektet ro. S jeg og Annelin mtte ro hele veien. Dere tenker sikkert at 200 meter ikke er spesielt langt? Men p en hjemmelaget flte med planker til rer er det veldig langt. Vi brukte sikkert en time p komme oss frem. Og da vi endelig var der chillet vi i ca en halv time fr vi mtte tilbake.

Jeg hadde ganske vont i armene mine s n mtte Jonas ro, men etter 30 minutter hadde vi bare komt oss 20 meter. S jeg mtte ta over for han, siden det eneste han gjorde var klage. Denne turen viste seg vre enda tffere enn den forige. Flten skvulpet s jeg ble kliss vt, og i tilegg forsvant solen og det begynte reine. S etter over en time med slit kom vi oss endelig frem. Men ikke nok med det. Med en gang vi hadde komt p land, lp Jonas opp til huset sitt for dusje. S jeg og Annelin, som var ddsslitne i armene, mtte bre flta lenger opp p land alene.

Mamma, pappa, Joveig, Hanne og Olivia hadde i tilegg begynt grille mens vi var ute med flten. S da vi var komt p land gledet jeg meg veldig til f grilla plse. S jeg gikk ned, klissvt, barbent og sulten, bare for f vite at de hadde spist opp alt!! FOR en skuffelse.

Kvelden ble heldigvis bedre etter at vi hadde dratt hjem, jeg dro til Anne-Sofie og chillet med film, biltur & sjokolade!!

Har ingen bilder fra turen, men her er noen bilder fra sist gang jeg var p Fjrtofta:

Her har dere verdens lateste, mest sutrende, men likevell awsome Jonas!!